Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

З метою проведення цілеспрямованої роботи з населенням щодо профілактики травматизму невиробничого характеру, виховання поважного ставлення до безпеки людини, усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки в надзвичайних ситуаціях, що виникають при порушенні життєвого процесу в побуті, під час трудової діяльності чи в соціальному середовищі, підняття рівня інформаційної просвітленості роботи з питань забезпечення безпеки життєдіяльності населення у ДНЗ «Василівський професійний ліцей» постійно проводяться різні заходи.

Минулий тиждень у навчальному закладі був насичений подіями: олімпійський тиждень, зі спортивними заходами та тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності в рамках якого були проведені:

навчання з евакуації під час надзвичайних ситуацій;
у бібліотеці ліцею створено постійно діючу поличку з інформацією з профілактики небезпеки вдома й на вулиці. Проведено профілактичну бесіду з учнями за участю медичної сестри Пхайк Н.А. та відповідального за цивільний захист у ліцеї Мисюри О.Г. про основні правила поведінки під час надзвичайних ситуацій;
по ліцею та гуртожитку оформлено куточки з безпеки життєдіяльності;
створено листівки-пам’ятки з правил евакуації і основ БЖД;
проведено конкурс плакатів «Прості істини врятують життя»
Також в рамках тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в актовій залі ліцею відбувся Єдиний урок з безпеки життєдіяльності.

Для проведення Єдиного уроку був запрошений начальник караула 15 ДПРЧ Коваленко Ю.А.

Юрій Анатолійович дуже цікаво та докладно розповідав основні правила поведінки при виявленні маловідомих предметів, про безпечне користування предметами побутової хімії та піротехнічними засобами, як поводитися під час евакуації у надзвичайних ситуаціях та багато іншого. Наглядно приводив приклади першої долікарської допомоги. Демонстрував відеоролики з правил поводження на воді, під час пожежі, погодні катаклізми, про безпеку під час збирання грибів та багато іншого. Поступово лекція перетворилася на діалог. Учні були вдячні лектору за цінні та змістовні знання.